Lido - poradenská a zásilková služba

Našli jste náhradní díl, který potřebujete pro opravu svého sporáku, kamen, krbových kamen či krbové vložky v našem sortimentu a přemýšlíte, jakým způsobem je dostanete domů?

Pak je tu právě pro vás naše zasílatelská služba, kterou zajišťujeme po celé republice. Pro objednání zboží můžete využít naše telefonické nebo e-mailové kontakty.

Objednávka bude zaregistrována a v nejbližším termínu vyřízena. K doručování zásilek využíváme především služeb přepravní společnosti DPD, proto nezapomeňte uvést do objednávky svůj telef. kontakt. Zboží je možné zaslat i Českou Poštou nebo osobně vyzvednout na naší prodejně.

Ceny zboží uvedené v e-shopu jsou bez dopravy a balného (doběrečného).

Cena dopravy se doplňuje podle zvoleného typu. viz Obchodní podmínky. Upozorňujeme zákazníky, že u těžkých zásilek a křehkého a objemného zboží může být zásilka rozdělená do dvou balíků. Proto ne vždy bude cena za dopravu souhlasit s cenou vypočítanou v e-shopové objednávce. O změně ceny za dopravu Vás budeme předem infomovat.

Od 1.3.2019 Česká pošta mění počítání ceny balíků z hmotnosti na rozměr. Rozhodující pro určení ceny bude nově nejdelší strana balíku. Uvedené rozměry u jednotlivých položek na našem e-shopu jsou rozměry zboží bez balení. Je tedy třeba počítat s výplní a kartonem, a ne vždy se nám bohužel podaří zajistit krabici přibližného rozměru. Proto může dojít k úpravě ceny za dopravu. O změně Vás budeme informovat.

Úhrada za doručené zboží se provádí dobírkou – řidiči v hotovosti při převzetí (nelze platit kartou) nebo předem na účet (po obdržení objednávky nebo následující den, Vám vystavíme fakturu a na Vámi uvedený mail ji odešleme). Doporučujeme za přítomnosti řidiče zkontrolovat nejen obal zásilky, ale pokud je to možné, také v jakém stavu je její obsah. Při zjištění sebemenšího poškození udělejte zápis řidiči do přepravního listu.Reklamaci zboží poškozeného přepravou je nutno uplatnit do 48 hodin po převzetí zásilky.

V našem e-shopu nemáme možnost platby on-line. Pokud si přejete platit zboží předem, převodem na účet, vystavenou fakturu Vám zašleme na uvedený mail v objednávce a po připsání částky na náš účet zboží odešleme.

A pro toho, kdo bydlí poblíž nebo si rád udělá výlet na Valašsko (spojí příjemné s užitečným), jsou otevřeny dveře naší prodejny.

Zasílání zboží na Slovensko

Zboží na Slovensko zasíláme jak na základě telefonických objednávek,tak objednávek z našeho e-shopu.Uvedené ceny za zboží jsou platné,ceny dopravy však platí pouze pro ČR.Z důvodu jednoduchosti a ušetření poplatků za doběrečné a kurzovní převody navrhujeme našim slovenským zákazníkům následující postup. Cenu za zboží a poštovné za obyčejný balík přepočítáme na eura,sdělíme zákazníkovi.Ten uhradí tuto částku normálním bankovním převodem na náš eurový účet u slovenské pobočky Fio banky a my obratem zašleme požadované zboží na adresu zákazníka poštou.Platbu máme možnost kontrolovat průběžně přes internet,takže se odeslání nezdržuje a doklad o zaplacení je přiložen ke zboží v balíku.Pokud požadovaný díl není skladem je zákazník vyrozuměn.

Tisknout


Sortiment

RSSRSS

Novinky

Důležité upozornění

03. 01. 2022
Vážení zákazníci, z technických důvodů máme dočasně pozastavenou možnost dopravy Českou poštou, přeprava zboží přepravní službou DPD nadále funguje. Děkujeme za pochopení.

Archiv novinek