Lido - poradenská a zásilková služba

Našli jste náhradní díl, který potřebujete pro opravu svého sporáku, kamen, krbových kamen či krbové vložky v našem sortimentu a přemýšlíte, jakým způsobem je dostanete domů?

Pak je tu právě pro vás naše zasílatelská služba, kterou zajišťujeme po celé republice. Pro objednání zboží můžete využít naše telefonické nebo e-mailové kontakty.

Objednávka bude zaregistrována a v nejbližším termínu vyřízena. K doručování zásilek využíváme především služeb přepravní společnosti Geis parcel, proto nezapomeňte uvést do objednávky svůj telef. kontakt. Zboží je možné zaslat i Českou Poštou.

Ceny zboží uvedené v e-shopu jsou bez dopravy a balného (doběrečného).

Cena dopravy se doplňuje podle zvoleného typu. viz Obchodní podmínky. Upozorňujeme zákazníky, že u těžkých zásilek a křehkého a objemného zboží může být zásilka rozdělená do dvou balíků. Proto ne vždy bude výsledná cena dobírky souhlasit s cenou vypočítanou v e-shopové objednávce.

Od 1.3.2019 Česká pošta mění počítání ceny balíků z hmotnosti na rozměr. Rozhodující pro určení ceny bude nově nejdelší strana balíku. Uvedené rozměry u jednotlivých položek na našem e-shopu jsou rozměry zboží bez balení. Je tedy třeba počítat s výplní a kartonem, a ne vždy se nám bohužel podaří zajistit krabici přibližného rozměru. Proto může dojít k úpravě ceny za dopravu.

Úhrada za doručené zboží se provádí dobírkou – řidiči v hotovosti při převzetí. Nebo předem na účet (nutno uvést v objednávce do poznámky). Doporučujeme za přítomnosti řidiče zkontrolovat nejen obal zásilky, ale pokud je to možné, také v jakém stavu je její obsah. Při zjištění sebemenšího poškození udělejte zápis řidiči do přepravního listu.Reklamaci zboží poškozeného přepravou je nutno uplatnit do 48 hodin po převzetí zásilky.

V našem e-shopu nemáme možnost platby on-line. Pokud si přejete platit zboží
předem, převodem na účet, napište to prosím do poznámky v objednávce.
Vystavenou fakturu zašleme na Váš mail a po připsání částky odešleme zboží.

A pro toho, kdo bydlí poblíž nebo si rád udělá výlet na Valašsko (spojí příjemné s užitečným), jsou otevřeny dveře naší prodejny.

Zasílání zboží na Slovensko

Zboží na Slovensko zasíláme jak na základě telefonických objednávek,tak objednávek z našeho e-shopu.Uvedené ceny za zboží jsou platné,ceny dopravy však platí pouze pro ČR.Z důvodu jednoduchosti a ušetření poplatků za doběrečné a kurzovní převody navrhujeme našim slovenským zákazníkům následující postup. Cenu za zboží a poštovné za obyčejný balík přepočítáme na eura,sdělíme zákazníkovi.Ten uhradí tuto částku normálním bankovním převodem na náš eurový účet u slovenské pobočky Fio banky a my obratem zašleme požadované zboží na adresu zákazníka poštou.Platbu máme možnost kontrolovat průběžně přes internet,takže se odeslání nezdržuje a doklad o zaplacení je přiložen ke zboží v balíku.Pokud požadovaný díl není skladem je zákazník vyrozuměn.

Tisknout


Sortiment

RSSRSS

Novinky

Rošt do grilu

19. 03. 2019
Tento rošt do venkovního grilu opatřený pěti nožičkami se jistě stane vašim dobrým pomocníkem v letošní grilovací sezóně. K ohni založenému na tomto roštu je zespod ve větší míře přiváděn vzduch, což podporuje jeho hoření. Více informací včetně možnosti objednání najdete zde.

Archiv novinek